Case

Onze interne waarden naar buiten vertaald!

Aanpak en training klanttevredenheid verbeteren

Turn biedt een optimale mix. Ze zijn voor de directie een serieuze gesprekspartner, maar zijn tegelijk niet bedreigend tijdens observaties en training voor onze medewerkers.

Arjan van Nieuwenhoven - After Sales manager

Contactpersoon: Johannes van de Water
Wat hebben we Turn gevraagd

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Klanttevredenheid is bij ons een belangrijke pijler en we willen graag een attente dealer zijn voor onze klanten. Hier past een excellente klanttevredenheid bij. Hoe bereiken we deze excellente klanttevredenheid en hoe kunnen onze medewerkers het verschil maken?

Wat heeft Turn voor ons gedaan

Turn heeft een Quick-scan uitgevoerd van zowel processen, interne interactie en interactie met klanten. Na de analyse is er een rapport opgesteld dat direct handvatten voor de praktijk bood. Botsende processen werden verbeterd en gestroomlijnd en medewerkers leerden anders met elkaar en klanten te communiceren.

Wat is het resultaat

Na 4 maanden intensief werken, met analyse, training, coachen, management interventies en evaluaties, mocht Van den Brug zich niet alleen excellent dealer noemen maar werd de hoogste trede gehaald: Audi dealer van het jaar.

Van den Brug

De holding Van den Brug Groep is stevig geworteld in de Friese grond. De kernactiviteiten van de autobedrijven zijn de verkoop van nieuwe auto’s, occasions, het uitvoeren van onderhoud en reparaties en de levering van 100% originele onderdelen en accessoires. Ze zijn officieel merkdealer voor Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda en VW Bedrijfswagens.