NL | EN

Customer Delight

Jij maakt het verschil!

Klanten zijn net mensen!

Dat hebben ze gemeen met de werknemers in jouw organisatie. Wij zorgen ervoor dat jouw medewerkers leren denken vanuit klantbehoeftes: (h)erkenning, meedenken, aandacht en (positief) verrassen. Op die manier worden jouw klanten enthousiast en positief, in plaats van 'tevreden'. Want, enthousiaste klanten zijn loyaler én fan van je bedrijf: ze geven meer geld uit, sporen actief vrienden en bekenden aan om ook naar jouw bedrijf te gaan en zijn vergevingsgezind als je een keer niet een optimale prestatie levert.


Herken je het dat klanten soms niet de behandeling krijgen die ze verdienen: er wordt niet of nauwelijks begroet, er wordt geen oogcontact gemaakt of als er wat mis gaat krijgt jouw klant eerder te horen waaróm het is mis gegaan dan erkenning of een oplossing. Rara, wat is het effect op hun loyaliteit...

NPS (Net Promotor Score) is een bekend instrument om klantbeleving te meten, maar wordt vaak reactief ingezet. Wij laten zien hoe je NPS op een opbouwende en constructieve manier gebruikt om meer rendement te halen en de toekomst van je bedrijf zeker te stellen.
Wij ontdekken samen met jou hoe je specifiek voor jouw organisatie de klantbehoefte kan identificeren, maar ook hoe je de potentie bij medewerkers op het gebied van klantbeleving kan vergroten. Met een -soms speels- programma laten we jouw organisatie beleven wat er beter kan. Dit programma is tot stand gekomen na jaren van onderzoek door ons over de hele wereld, met analyses bij onder andere Okura-hotels, Changi airport (Singapore) en Vopak. Wat is hun geheim in het creëren van fans?