Training en coaching voor het ontwikkelen van het menselijk kapitaal

Op zoek naar maatwerk?

Met onze jarenlange ervaring op het gebied van training en coaching kunnen wij het verschil maken voor onze klanten. We ontwikkelen voor diverse klanten trainingen op maat en verzorgen coaching trajecten om het menselijk kapitaal te ontketenen.

Storytelling

Als wij het jouw klanten vragen, kunnen ze dan vertellen wat jullie zo bijzonder maakt?

Jij hebt een boodschap die je wilt uitdragen. Wij zorgen ervoor dat jouw medewerkers de juiste ‘tone of voice’ hebben en dat wat jullie zo bijzonder maakt in een pakkend verhaal kunnen verwoorden. Op die manier wordt bij stakeholders en klanten de juiste snaar geraakt. Met: “doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg” kan je je vandaag de dag niet onderscheiden. Wij formuleren jouw USP’s graag scherp en aantrekkelijk voor je, zodat de identiteit van jouw bedrijf ook zichtbaar wordt. Wij leggen de verbinding tussen identiteit en imago.

Coaching

Haal jij het beste uit jezelf en anderen?

Graag denken we met je mee! Wij zijn ervan overtuigd dat je het meest succesvol bent met een heldere blik op jezelf. Vooraf contracteren we de coaching vraag helder, zodat we duidelijk weten wanneer we bereikt hebben wat we samen hebben afgesproken. De gesprekken die we voeren helpen je om jouw potentie verder ontketenen. We kunnen onze coaching vanuit diverse invalshoeken uitvoeren: PCM-coaching of provocatief coaching.

Customer delight

Klanten zijn net mensen! Dat hebben ze gemeen met de medewerkers in jouw organisatie. Wij zorgen ervoor dat jouw medewerkers leren denken vanuit klantbehoeften: (h)erkenning, meedenken, aandacht en (positief) verrassen

Herken je het dat klanten soms niet de behandeling krijgen die ze verdienen: er wordt niet of nauwelijks begroet, er wordt geen oogcontact gemaakt of als er wat misgaat krijgt jouw klant eerder te horen waaróm het is misgegaan dan erkenning of een oplossing. Rara, wat is het effect op hun loyaliteit… Met onze trainingen worden klanten enthousiast en positief, in plaats van ‘tevreden’. Want, enthousiaste klanten zijn loyaler én fan van je bedrijf: ze geven meer geld uit, sporen actief vrienden en bekenden aan om ook naar jouw bedrijf te gaan en zijn vergevingsgezind als je een keer niet een optimale prestatie levert.

Teamontwikkeling

Een top team ontstaat vaak niet vanzelf. Ieder lid neemt zijn werkwijze en communicatiestijl mee. Hoe zorg je voor effectieve samenwerking en plezier in het team?

“There is no I in team”, maar een team bestaat wel uit individuen. Ieder lid heeft kwaliteiten, een communicatievoorkeur en een voorspelbaar stresspatroon. Wij begeleiden teams in het verkrijgen van inzicht in ieders verschillen en kwaliteiten. Met zelfinzicht en het effect van deze voorkeuren op communicatie, werkwijze en motivatie in het team gaan we aan de slag. Na onze begeleiding werken teams nog beter samen en kunnen ze conflictmomenten vooraf al ombuigen.